Jak robić zakupy
UWAGA! Chcesz w każdej chwili wrócić do głównej strony e-sklepu?
Kliknij logo OTX Pharma w lewym górnym rogu strony!
1) JAK WYBRAĆ PRODUKTY
Produkty można wybierać na kilka sposobów:
-
Przegląd wszystkich produktów – kliknij na zakładkę Przegląd wszystkich produktów w menu po lewej stronie u góry.
-
Wyszukiwanie pełnotekstowe – wpisz nazwę produktu w polu wyszukiwania w prawym górnym rogu i kliknij ikonę lupy. Produkt zostanie znaleziony dzięki wyszukiwaniu pełnotekstowemu.
-
Według kategorii/problemów – wybierz kategorię z menu po lewej stronie lub kliknij Wszystkie produkty w górnym menu.
2) SZCZEGÓŁY PRODUKTU
Kliknij na obrazek lub nazwę produktu, aby przejść do strony produktu, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje – cena, kod produktu, opis, zdjęcia i dostępność.
3) DODAWANIE PRODUKTÓW DO KOSZYKA I ZMIANA ILOŚCI
Kliknij „Dodaj do koszyka”, aby wybrać produkt. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do zamówienia. Koszyk pokazuje podsumowanie zamówionych produktów (nazwa, ilość, cena) oraz formularz wyboru dostawy i płatności.
Aby kupić więcej sztuk, ustaw ilość w polu „Ilość”. Cena całkowita zostanie automatycznie przeliczona.
4) DODAWANIE WIĘCEJ PRODUKTÓW
Aby dodać więcej produktów, kliknij „Powrót do sklepu”. Zawartość koszyka możesz sprawdzić w każdej chwili, klikając „KOSZYK” u góry po prawej. Dodanie produktów do koszyka nie oznacza zakończenia zakupu – zamówienie finalizuje się po wysłaniu formularza.
5) USUWANIE PRODUKTÓW Z KOSZYKA
Kliknij ikonę krzyżyka obok produktu, aby go usunąć z koszyka.
6) ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Sprawdź dokładnie typ, ilość i cenę wybranych produktów. Wybierz metodę dostawy (Zásielkovňa, DPD, GLS) oraz płatności (płatność przy odbiorze, karta online, Google Pay, Apple Pay). Wpisz swoje dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres, telefon i email.
Kliknij „Wyślij zamówienie”. Jeśli wszystkie dane są poprawne, zamówienie zostanie wysłane.
7) POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Potwierdzenie zamówienia wraz z jego pełnym podsumowaniem zostanie wysłane na adres e-mail podany w formularzu.
METODY PŁATNOŚCI
BLIK
Na stronie zamówienia wybierz opcję BLIK, a po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatniczej 3D Secure - Comgate. Następnie zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej BLIK i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Płatność przy odbiorze
-
Przy dostawie do domu lub punktu odbioru można płacić gotówką lub kartą.
-
W przypadku Z-Box, płatność musi być dokonana online przez aplikację Zásielkovna.
-
W przypadku paczkomatów lub innych punktów odbioru (np. Alza Box), płatność należy wykonać online przez link przesłany e-mailem.
Płatność kartą online, Apple Pay, Google Pay, PayPal
-
Wybierz „Płatność kartą online, Apple Pay, Google Pay” i zostaniesz przekierowany do bramki płatności 3D Secure – Comgate.
-
Dla PayPal wybierz PayPal, zaloguj się i potwierdź płatność. Jeśli nie masz konta, utwórz je.
-
Przy płatności kartą online wpisz numer karty, datę ważności i kod CVC2/CVV2. Wszystkie dane są szyfrowane.
-
Google Pay / Apple Pay – postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Przelew bankowy online
-
Wybierz Przelew online, a zostaniesz przekierowany do 3D Secure – Comgate.
-
Wybierz bank z listy. Jeśli nie ma Twojego banku, wybierz Inne banki i postępuj zgodnie z instrukcjami.
REKLAMACJE I GWARANCJE
Okres gwarancji
-
Dla kosmetyków minimalny termin przydatności jest oznaczony jako „Zużyć do:”.
-
Jeśli termin przydatności przekracza 30 miesięcy, nie musi być podany na opakowaniu.
-
Symbol otwartego słoiczka (np. 12M) pokazuje, jak długo można używać produktu po otwarciu.
Jak złożyć reklamację
-
W przypadku wady produktu w okresie gwarancyjnym, klient ma prawo zgłosić reklamację.
-
Wyślij produkt (najlepiej z dowodem zakupu i krótkim opisem wady) do naszego magazynu – zobacz Kontakt.
-
W przypadku alergii dołącz raport medyczny.
Kontakt w sprawie reklamacji: info@otxpharma.pl
Rozpatrywanie reklamacji
-
O przyjęciu reklamacji poinformujemy w ciągu 2 dni roboczych poprzez protokół reklamacyjny wysłany e-mailem.
-
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni. Jeśli nie zostanie rozwiązana, wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze.
-
Klient zostaje poinformowany e-mailem o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
-
Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty wysyłki związane z reklamacją zostaną zwrócone po potwierdzeniu.
