Jak robić zakupy

 UWAGA! Chcesz w każdej chwili wrócić do głównej strony e-sklepu?
Kliknij logo OTX Pharma w lewym górnym rogu strony!

1) JAK WYBRAĆ PRODUKTY

Produkty można wybierać na kilka sposobów:

  • Przegląd wszystkich produktów – kliknij na zakładkę Przegląd wszystkich produktów w menu po lewej stronie u góry.

  • Wyszukiwanie pełnotekstowe – wpisz nazwę produktu w polu wyszukiwania w prawym górnym rogu i kliknij ikonę lupy. Produkt zostanie znaleziony dzięki wyszukiwaniu pełnotekstowemu.

  • Według kategorii/problemów – wybierz kategorię z menu po lewej stronie lub kliknij Wszystkie produkty w górnym menu.


2) SZCZEGÓŁY PRODUKTU

Kliknij na obrazek lub nazwę produktu, aby przejść do strony produktu, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje – cena, kod produktu, opis, zdjęcia i dostępność.


3) DODAWANIE PRODUKTÓW DO KOSZYKA I ZMIANA ILOŚCI

Kliknij „Dodaj do koszyka”, aby wybrać produkt. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do zamówienia. Koszyk pokazuje podsumowanie zamówionych produktów (nazwa, ilość, cena) oraz formularz wyboru dostawy i płatności.
Aby kupić więcej sztuk, ustaw ilość w polu „Ilość”. Cena całkowita zostanie automatycznie przeliczona.


4) DODAWANIE WIĘCEJ PRODUKTÓW

Aby dodać więcej produktów, kliknij „Powrót do sklepu”. Zawartość koszyka możesz sprawdzić w każdej chwili, klikając „KOSZYK” u góry po prawej. Dodanie produktów do koszyka nie oznacza zakończenia zakupu – zamówienie finalizuje się po wysłaniu formularza.


5) USUWANIE PRODUKTÓW Z KOSZYKA

Kliknij ikonę krzyżyka obok produktu, aby go usunąć z koszyka.


6) ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

Sprawdź dokładnie typ, ilość i cenę wybranych produktów. Wybierz metodę dostawy (Zásielkovňa, DPD, GLS) oraz płatności (płatność przy odbiorze, karta online, Google Pay, Apple Pay). Wpisz swoje dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres, telefon i email.
Kliknij „Wyślij zamówienie”. Jeśli wszystkie dane są poprawne, zamówienie zostanie wysłane.


7) POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Potwierdzenie zamówienia wraz z jego pełnym podsumowaniem zostanie wysłane na adres e-mail podany w formularzu.


METODY PŁATNOŚCI

BLIK

Na stronie zamówienia wybierz opcję BLIK, a po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatniczej 3D Secure - Comgate. Następnie zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej BLIK  i postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

Płatność przy odbiorze

  • Przy dostawie do domu lub punktu odbioru można płacić gotówką lub kartą.

  • W przypadku Z-Box, płatność musi być dokonana online przez aplikację Zásielkovna.

  • W przypadku paczkomatów lub innych punktów odbioru (np. Alza Box), płatność należy wykonać online przez link przesłany e-mailem.

 

Płatność kartą online, Apple Pay, Google Pay, PayPal

  • Wybierz „Płatność kartą online, Apple Pay, Google Pay” i zostaniesz przekierowany do bramki płatności 3D Secure – Comgate.

  • Dla PayPal wybierz PayPal, zaloguj się i potwierdź płatność. Jeśli nie masz konta, utwórz je.

  • Przy płatności kartą online wpisz numer karty, datę ważności i kod CVC2/CVV2. Wszystkie dane są szyfrowane.

  • Google Pay / Apple Pay – postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

 

Przelew bankowy online

  • Wybierz Przelew online, a zostaniesz przekierowany do 3D Secure – Comgate.

  • Wybierz bank z listy. Jeśli nie ma Twojego banku, wybierz Inne banki i postępuj zgodnie z instrukcjami.

 


REKLAMACJE I GWARANCJE

Okres gwarancji

  • Dla kosmetyków minimalny termin przydatności jest oznaczony jako „Zużyć do:”.

  • Jeśli termin przydatności przekracza 30 miesięcy, nie musi być podany na opakowaniu.

  • Symbol otwartego słoiczka (np. 12M) pokazuje, jak długo można używać produktu po otwarciu.

 

Jak złożyć reklamację

  • W przypadku wady produktu w okresie gwarancyjnym, klient ma prawo zgłosić reklamację.

  • Wyślij produkt (najlepiej z dowodem zakupu i krótkim opisem wady) do naszego magazynu – zobacz Kontakt.

  • W przypadku alergii dołącz raport medyczny.

 

Kontakt w sprawie reklamacji: info@otxpharma.pl

Rozpatrywanie reklamacji

  • O przyjęciu reklamacji poinformujemy w ciągu 2 dni roboczych poprzez protokół reklamacyjny wysłany e-mailem.

  • Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni. Jeśli nie zostanie rozwiązana, wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze.

  • Klient zostaje poinformowany e-mailem o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty wysyłki związane z reklamacją zostaną zwrócone po potwierdzeniu.